Logo Nordbyskolen

Skoleindskrivning

0. klasse

Når dit barn er ved at være i skolealderen, modtager du et brev med information om hvordan indskrivningen foregår, samt efterfølgende en invitation til skolens indskrivnings-arrangement i februar.

Hvis du vil vide mere om indskrivning kan du finde information på Guldborgsund Kommunes hjemmeside ved at klikke på ”Information / Indgang til indskrivning” herunder.

Information / indgang til indskrivning

Tilflytter / Skoleskift

Skoledistrikterne har indflydelse på indskrivningsproceduren. Du finder dit skoledistrikt ved at klikke på Indskrivningslinket herover.

Som tilflytter til skolens distrikt er man garanteret plads på Nordbyskolen. Kontakt skolens kontor på 54 73 26 00 for at få skoleskiftet på plads.

Ved ønske om skoleskift med adresse udenfor skolens distrikt bedes du kontakte skolen på 54 73 26 00, hvor vi vil bestræbe os på at imødekomme dit ønske.